Povpraševanje

[MOBILNO] Kako se podjetja in blagovne znamke pozicionirajo na Google iskalniku?

25. 9. 2015 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Mobilno

Ob naši novi pridobitvi, orodju za merjenje vidljivosti v iskalnikih, nas je seveda najprej zanimalo to, kar zanima vsakega, ki se trenutno udejstvuje na področju optimizacije za iskalnike: kakšni so rezultati na mobilnih napravah v primerjavi z namiznimi računalniki po t.i. Mobilegeddonu? Pa poglejmo!

Najprej smo preverili nekaj višje uvrščenih podjetij na področju zavarovalništva. V spodnji tabeli vidite, na kateri poziciji je določena zavarovalnica za posamezno ključno besedo tako na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah ter ali ima stran, prilagojeno mobilnim napravam (t.i. responsive).

W3B Analiza ključnih besed

Kot lahko vidimo, ima samo Zavarovalnica Maribor stran, prilagojeno mobilnim napravam, vendar zaradi tega ne dosega boljše vidljivosti. Za preverjanje prilagodljivost vaše spletne strani mobilnim napravam si lahko pomagate z brezplačnim orodjem, ki ga najdete tukaj.

Med rezultati sta najbolj opazni razliki med ergo.si in zav-mb.si pri ključni besedi zavarovanje (slovenski jezik), vendar nič drastičnega.

Kaj pa trgovci? Za primer smo vzeli mimovrste.com, ki nima spletne strani, prilagojene mobilnim napravam.

W3B Analiza ključnih besed Mimovrste.com

➜ Celotno tabelo z rezultati najdete tukaj

Iz podatkov lahko sklepamo, da v tem trenutku še ni bistvene razlike med rezultati na namiznih računalnikih in mobilnih napravah. Kakšno bo stanje v bližnji prihodnosti, pa lahko spremljate z uporabo našega orodja.