Povpraševanje

Kakšne dimenzije naj bodo fotografije na Facebooku?

19. 11. 2019 | Blog | Avtor: Maja Š. Jakin

Facebook dimenzije

Vizualni dražljaj na družbenem omrežju Facebook je prvi, s katerim pride porabnik, vaš sledilec ali bodoči sledilec v stik. Zato je še toliko bolj pomembno, da so fotografije kakovostne, primernih velikosti in relevantne.

Nova stran Facebook (Facebook Page)

Ko odprete novo stran Facebook, morate najprej nanj naložiti profilno fotografijo. Ta naj bo velika najmanj 180 x 180 pikslov, kolikor zahteva Facebook, lahko pa je seveda tudi večja, tja do 2064 x 2064 pikslov. Upoštevati morate, da jo platforma nato obreže v obliko kroga, kar morate upoštevati pri njeni pripravi – predvsem se izognite elementom v vogalih, logotip naj bo centriran na sredino fotografije. Za pomoč vam je lahko ta .pds dokument, ki naj vam služi kot osnova za pripravi profilne fotografije vaše blagovne znamke.

Facebook Profilna Slika TemplateOb odprtju strani Facebook morate naložiti tudi cover oz. naslovno fotografijo. Tudi ta ima svoje zakonitosti. Ena najpomembnejših stvari, ki jih morate pri tem upoštevati, je to, da se na mobilnih napravah prikaže drugače kot na namiznih računalnikih. To v praksi pomeni, da sta na mobilnih napravah obrezana skrajna robova fotografije. Če se odločite, da boste nanjo dali svoj slogan, pazite, da je znotraj okvira velikosti 640 x 360 pikslov, sama fotografija pa naj bo velika 820 x 312 pikslov. Tudi za pripravo naslovne fotografije smo vam pripravili .pds dokument za pomoč.

Facebook Cover DimenzijeVse fotografije naj bodo v formatu PNG, saj se ta najboljše obnaša pri morebitnih spremembah velikosti (resize).

Objave na Facebooku

Ko boste pripravljali vizualno gradivo, ki bo spremljalo vaše objave, imejte v mislih, da želite, da zavzame največ prostora na porabnikovem zaslonu. Fotografije naj bodo torej v razmerju 1 : 1, največja višina na feedu je 470 pikslov, na sami strani pa 504 pikslov, ampak vseeno priporočamo, da naložite fotografijo velikosti 1080 x 1080 pikslov, da se bo lepo povečala, ko bo porabnik nanjo kliknil.

Če boste delili povezavo (link), bo pripadajoča slika malce manjša, in sicer 1200x 628 pikslov. Če boste povezavo do svoje strani avtorizirali, boste to fotografijo lahko spremenili (zamenjali), sicer pa se boste mogli zadovoljiti s tisto, ki jo Facebook sam pobere s strani. Včasih jih pobere več, kar pa lahko odznačite in pustite samo eno, če ne želite, da je objava tipa carousel – vrtiljak. Slabost take objave je namreč ta, da se je ne da promovirati (kot engagement). Če slučajno platforma ne pobere s strani nobene fotografije, potem priporočamo, da povezavo prilepite tukaj in kliknete Debug, s čimer se popravijo metapodatki.

Če želite objavo s fotografijo promovirati (Boost), bodite pozorni na to, da morebitno besedilo na fotografiji ne presega 20 % celotne fotografije, saj je potem sam uspeh objave manjši (za ista sredstva dosežemo manj porabnikov). To lahko preverite s pomočjo brezplačnega orodja, ki ga ponuja Facebook. Najdete ga tukaj.

Opombe samemu sebi

✔ Fotografije naj bodo kakovostne, primernih dimenzij in relevantne za našo blagovno znamko.

✔ Ko jih shranjujete, jih shranite v formatu .png, saj ta ohranja najboljšo kakovost pri morebitnih spremembah velikosti.

✔ Redno spremljajte in bodite pozorni na morebitne posodobitve platforme, saj te navadno za sabo prinesejo tudi spremembe v velikostih posameznih fotografij.

✔ Fotografije in objave s povezavo vedno prej testirajte.

✔ Če imate težave pri vzpostavitvi svoje strani na družbenem omrežju Facebook, vodenju ali z objavljanjem, se obrnite na nas.