Analiza Slovenije na spletu ob dnevu državnosti
25. 6. 2013 | Blog | Avtor: Denis Jakin
25. junija 1991 je bila sprejeta Deklaracija o neodvisnosti in Temeljna ustavna listina o samostojnosti in neodvisnosti Slovenije. Da bi na svojevrsten način obeležili praznik, smo pri podjetju W3B naredili analizo iskanj in trendov iskanj za besede, ki so povezane z našo državo.
Uporabili smo ključne besede: Slovenija, Slovenia, Slovenie, Slowenien in Eslovenia. Google podatke o trendih iskanj prikazuje od januarja leta 2004. Podatki na spodnjem grafu so za obdobje od januarja 2004 pa do junija 2013 in veljajo za celoten svet.
Če pogledamo zgornji graf, ugotovimo sledeče:
- Trend iskanj v večini pada ali ostaja nespremenjen.
- Najvišji trend je bil zabeležen junija 2010, ko je Slovenija igrala z Anglijo na svetovnem prvenstvu v nogometu.
Priljubljenost Slovenije v posameznih državah
Če primerjamo število iskanj za posamezne ključne besede, ugotovimo, katere izmed držav vpisujejo posamezne ključne besede v povezavi z našo državo.
Ključna beseda: Slovenija
Najbolj je iskana med Slovenci in Hrvati.
Ključna beseda: Slovenia
Med državami z najvišjim trendom sta ponovno Slovenija in Hrvaška, sledijo Italija, Avstrija, Velika Britanija, Kanada, ZDA in Nemčija.
Ključna beseda: Slovenie
Najvišji trend je v francosko govorečih državah.
Ključna beseda: Slowenien
Najvišji trend je v nemško govorečih državah.
Ključna beseda: Eslovenia
Najvišji trend je v Španiji.
Priljubljenost Slovenije v primerjavi z drugimi državami
Pri iskanju slik v povezavi z imenom države se je Slovenia v družbi Italije, Avstrije, Hrvaške in Slovaške uvrstila na predzadnje mesto.
Mesečno število iskanj – potencial Slovenije?
Med nekaj več kot 1.000 ključnimi besedami smo v splošnem ujemanju zabeležili okoli 566.000 mesečnih iskanj.
Slovenija je na 92. mestu po številu uporabnikov interneta na svetu (2009), internet uporablja skoraj 65 % celotnega prebivalstva (2010).
Prvo povezavo z internetom smo dobili oktobra istega leta kot novo državo.
Več objav: