Povpraševanje

Spletno oglaševanje v platformi Google Ads

Agencija W3B sodi, glede na dosežene rezultate v digitalnem marketingu, med najboljše digitalne (spletne) agencije v Sloveniji. Sodelujemo z največjimi kreativnimi in medijskimi agencijami, med direktnimi naročniki pa se najdejo tako mala kot srednja in velika podjetja. Krasijo nas številna priznanja in nagrade na področju performance oglaševanja, ki smo jih osvojili skupaj z našimi partnerji in naročniki.

W3B je Googlov partner. Kaj to pomeni za vas?

  • Uspešnost; oglaševalski računi naših strank dosegajo visoko oceno optimizacije, kar kaže na to, da računi strank uspešno delujejo in dosegajo želene rezultate.
  • Poraba; naše stranke so v zadnjih 90-ih dneh v Google Ads oglaševanje investirale več kot 50.000 €, kar dokazuje, da znamo strankam pomagati dosledno prepoznavati nove priložnosti za rast in ohranjati njihovo uspešno delovanje.
  • Znanje in izkušnje; vsi naši strokovnjaki imajo odlično znanje s področja Google Ads, se redno izobražujejo in svoje znanje dokazujejo na vsakoletnem Google Partner izpitu.

Kaj lahko storimo za vas?

Predvsem vam lahko svetujemo in skupaj z vami vzpostavimo oglaševanje na način, da bo dosegalo želene rezultate. Uporabo formatov (oglaševanje na iskalniku, oglaševanje s prikaznimi rešitvami; odzivni prikazni oglasi, naloženi slikovni oglasi; slike ali animirani HTML5, videooglasi, YouTube, Gmail …) prilagodimo strategiji in ciljem.

Storitve

  • strategija, analiza, metrika (merjenje rezultatov),
  • napredna struktura kampanj z uporabo različnih taktik (ponovno trženje, pridobivanje kontaktov – lead generation, avtomatizacija – dinamično ponovno trženje, večstopenjska komunikacija itd.),
  • kreativa (pisanje, oblikovanje in izdelava preprostih oglasov ali naprednih animacij),
  • upravljanje, izboljšave, predlogi, poročanje,
  • integracija z drugimi storitvami; optimizacija spletnih strani, upravljanje družbenih omrežij, oglaševanje prek platform Facebook Ads, sožitno (native) oglaševanje …
  • odpiranje novih trgov (analiza vstopnih stroškov, taktik in povezovanja z lokalnimi rešitvami – ruski Yandex in podobno),
  • izobraževanje vodstvenega ali operativnega kadra v marketingu.
Zemanta Certified Outbrain Certified IAB Slovenija Slovenska oglaševalska zbornica