Povpraševanje

Vsebinski (content) marketing

Pripravljeni na strateško pripravo in umestitev vsebin? Začnite izvajati vsebinski marketing že danes!

Vsebinsko trženje

Svet trženja je predvsem v tujini zaznamoval pojav tako imenovanega vsebinskega trženja oziroma vsebinskega marketinga (ang. content marketing). Omenjeni koncept glede na svojo učinkovitost v Slovenijo prihaja prepočasi. Koncept vsebinskega marketinga bi lahko razdelili na dve podzvrsti: klasični vsebinski marketing, ki je v večji povezavi s tradicionalnimi mediji, ter digitalni vsebinski marketing, ki je v povezavi z modernejšimi, digitalnimi mediji in komunikacijskimi kanali. Strategija vsebinskega marketinga je lahko preplet klasičnega in digitalnega vsebinskega marketinga. Vsebinski marketing lahko označimo za preplet znanosti in umetnosti pri ustvarjanju in posredovanju vsebin.

Kaj pravzaprav je vsebinski marketing?

  • Vsebinski marketing je način trženja, ki v ospredje postavlja vsebino;
  • je krovni izraz za širok nabor marketinških strategij, taktik in tehnik za doseganje marketinških ciljev;
  • je način trženja, ki strateško in premišljeno izbira ciljno publiko, nato vsebino zanjo in na koncu primeren komunikacijski kanal;
  • je koncept, ki ustvarja zanimive, izobraževalne, informativne, koristne in do uporabnika neagresivne vsebine;
  • vsebinski marketing posredno vpliva na večjo prepoznavnost, ugled in posledično tudi na večjo stopnjo konverzij prodaje;
  • vsebinski marketing pridobiva zaupanje in lojalnost uporabnikov;
  • koncept, ki naenkrat za posredovanje vsebine uporablja najbolj optimalno kombinacijo komunikacijskih kanalov, ki so določeni glede na ciljno publiko in panogo v kateri naročnik deluje;
  • vsebine, pripravljene po načelih vsebinskega marketinga, ne moremo enačiti s klasičnim PR-člankom. Vsebina vsebinskega marketinga je nekaj več kot le PR.

Ponujamo vam znanje o vsebinskem marketingu, oblikovanju in pripravi vsebin.

Opis storitve in ponudbe vsebinskega marketinga

1.) Strategija vsebinskega marketinga

Individualno v sodelovanju z naročnikom določimo primerno strategijo glede na vrsto panoge, v kateri deluje. Strategija vključuje:

  • analizo trga,
  • opredelitev ciljev,
  • opredelitev ciljne publike,
  • določitev ustreznih vsebin,
  • določitev ustreznih kanalov,
  • sestava koledarja objav vsebin.

Z dobro strategijo povečajte prepoznavnost podjetja in blagovne znake!

2.) Priprava in umestitev relevantnih vsebin

Za naročnika pripravimo in posredujemo izbrane tipe vsebin: tekstovne, avdio in video.

3.) Vmesna poročila

Poročilo zajema:

  • seznam opravljenih aktivnosti,
  • statistične podatke o vpogledih vsebin.

Vedno bodite seznanjeni z učinki vsebinskega trženja.