Povpraševanje

Učinkovito Facebook oglaševanje

Povečajte število svojih oboževalcev na strani Facebook, njihovo vpletenost oz. engagement (všečki, komentarji in delitve) ter doseg vaših objav! Povabite potencialne stranke na vašo spletno stran in jim ponudite svoje izdelke in storitve.

Spletno stran Facebook.com uvrščamo med najbolj obiskane spletne strani na svetu. Profil Facebook ima v Sloveniji po zadnjih podatkih okoli 960.000 uporabnikov v starostni skupini med 13 in 65+ let.

Facebook oglaševanje je podobno televizijskemu oglaševanju oz. klasičnemu oglaševanju, saj v prvi vrsti ustvarja zanimanje, ker pa je izredno ciljno, je lahko namenjeno tudi direktnemu povečevanju prodaje izdelkov ali storitev.

Pri Facebook oglaševanju imamo na voljo dva modela oglaševanja, in sicer:

  • cena na tisoč prikazov (CNT),
  • cena na klik (CNK).

Oglašujete lahko svojo spletno stran (zunanjo), mobilno aplikacijo, Facebook stran ter Facebook aplikacijo.

Cena oglaševanja na Facebooku je odvisna od uspešnosti oglasne kreative in velikosti izbrane ciljne skupine.

  • Cena za novega oboževalca od 0,01 EUR
  • Cena na klik od 0,01 EUR
  • Cena za ogled od 0,001 EUR

Napredno oglaševanje na Facebooku

Če imate vzpostavljeno Facebook stran, potem imate več dodatnih opcij oglaševanja:

  • povečevanje števila (baze) oboževalcev,
  • uporaba gumba Call To Action,
  • sponzorirane objave za večjo vpletenost,
  • promocija Facebook aplikacije,
  • promocija video posnetka,
  • promocija vaše zunanje spletne strani,
  • promocija dogodkov,
  • ter promocija vaših posebnih ponudb.

Kot agencija za digitalni marketing bomo s pripravo in optimizacijo same kampanje zagotovili najvišjo stopnjo realizacije vaših ciljev!

Blog objave "Facebook"

Kako o olimpijskih igrah komunicirati na družbenih omrežjih?

Najboljše prakse za povečanje stopnje in časa odzivnosti na vaši Facebook poslovni strani

Kakšne dimenzije naj bodo fotografije na Facebooku?