Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Upravljanje družbenih omrežij

Pri nas je dejstvo, da je zunanja podoba tako morda fizične trgovine kot spletne strani, na kateri se ponuja določeno storitev, zelo pomembna prvina komunikacije s potencialnimi strankami. Prav tako je ponotranjeno dejstvo, da je to podobo moč nadzirati in tudi z njeno pomočjo sporočati stranki svojo kompetentnost.

Družbena omrežja

Malce manjše pa je zavedanje, da je tudi podoba na družbenih omrežjih del te celostne podobe in da je uspešno in relevantno komuniciranje s strankami s pomočjo Facebooka, Twitterja, YouTubea ter ostalih kanalov pomemben del spletne podobe določene blagovne znamke.

Ni dovolj, da na vaši strani Facebook vsake toliko nekaj objavite. Podobi svoje blagovne znamke lahko na ta način celo škodite – nekonstantne in nerelevantne objave vas lahko stanejo oboževalcev, sledilcev ali naročnikov.

Zato je pomembno, da za to najamete strokovnjaka. Za vašo podobo na družbenih omrežjih skrbita dva profila človeka. Prvi je Social Media Manager (upravljalec družbenih omrežji), ki poskrbi za strategijo vaših objav, analizira obnašanje vaših oboževalcev ter vašo konkurenco ter na ta način poskrbi, da je objava na vašem družbenem omrežju aktualna in relevantna za porabnika. Drugi profil je Community Manager (strokovnjak za komunikacijo s skupnostjo), ki je na nek način glas vaše blagovne znamke, saj v vašem imenu in imenu vaše blagovne znamke neposredno komunicira s porabniki.

V podjetju W3B domislimo vašo podobo na družbenem omrežju, pripravimo strategijo objav ter v vašem imenu komuniciramo s strankami.