Povpraševanje

Oglasi Google Ads Z Galerijo

22. 8. 2019 | Novice | Avtor: Denis Gorjup

Na Googlovi platformi za oglaševanje (Google Ads) je na voljo nova oblika oglasov v iskalnem omrežju – oglasi z galerijo. Te novice se bodo razveselili predvsem oglaševalci s področja turizma, spletne trgovine in drugih panog, ki jim vizualna podoba predstavlja ključni element trženja.

Beta različico oglasov z galerijo so napovedali na dogodku Google Marketing Live, ki je bila na voljo le v določenih jezik. Sedaj pa je na določenih računih Google Ads na voljo tudi v slovenščini.

To je oblika oglasa na podlagi slik, ki omogoča brskanje z vlečenjem prsta po ekranu. Oglas se prikaže na Googlovem iskalniku in uporabnikom zagotavlja potrebne podatke o izdelkih in storitvah neposredno na vrhu strani z rezultati iskanja. Tako lahko svojim potencialnim strankam že v fazi iskanja produkta s sliko spodbudite zanimanje ter posledično nakup.

Oglas je sestavljen iz:

  • treh naslovov,
  • dveh prikaznih poti,
  • petih slik v vrtiljaku (pri čemer je zadnja enaka prvi sliki),
  • sloganov slik ter
  • izjavah o zavrnitvi odgovornosti (neobvezno).

V naši agenciji verjamemo v uspešnost te oblike oglasov. Interakcija z uporabniki Googlovega iskalnika bo s slikami postala močnejša, zato pričakujemo višje razmerje med kliki in prikazi, prav tako pa za določene naročnike tudi višjo stopnjo konverzij.

Več novic: