Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Zakaj uporabljati Google Plus?

30. 9. 2013 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Google Plus

Google je že večkrat poskusil osvojiti svet družbenih omrežij, vendar blagovne znamke veliko več pozornosti namenjajo omrežjema Facebook in Twitter. Kljub temu pa obstaja nekaj ključnih prednosti, ki jih to omrežje nudi.

Da bi lahko sploh začeli, moramo najprej imeti dvoje, in sicer: osebni profil in stran za podjetje (Google+ Business Page).

Avtorstvo

Funkcijo »Authorship« je podjetje Google lansiralo že pred časom, tako da ste med brskanjem gotovo že videli rezultat, prikazan na naslednji način:

Authorship

To povezavo ustvarite med vašim osebnim profilom in določenim člankom na spletni strani, za katero pišete vsebine. Zagotavlja vam višjo izpostavljenost med organskimi zadetki v spletnem iskalniku.

Obstajata dva načina povezovanja vsebine z Google Plus, in sicer »author« in »publisher«:

  • rel=author

Je oznaka, ki jo uporabimo, ko želimo poudariti, da je določen del spletne strani (članek) napisala točno določena oseba.

  • rel=publisher

Je oznaka, ki jo uporabimo, da posamezno spletno mesto povežemo z Google Plus stranjo podjetja ali blagovne znamke.

Publisher je tista oznaka, ki vam bo pomagala pri izpostavitvi v Adwords oglasih, Author pa vam bo prinesel boljšo izpostavitev med organskimi zadetki.

Adwords izpostavitev oglasa

Za vse, ki imate zakupljene ključne besede na iskalniku Google, je pomembno, da pametno izkoristite dodatne možnosti za izpostavitev vašega oglasa. Bolj izpostavljen oglas bo prej opažen, dosegel bo višje razmerje med kliki in prikazi (CTR), poleg tega pa iskalcu ponudite možnost povezovanja z vašim podjetjem oz. blagovno znamko, v kolikor se le-ta odloči, da vas bo dodal v svoj »krog«.

Adwords oglasi

Povezave z visoko stopnjo zaupanja

Kljub drastičnim spremembam na tem področju, ostaja jasno, da kvalitetne in relevantne povezave pri optimizaciji spletnih strani še vedno pomenijo bistveno prednost pred konkurenco. In jasno je, da je povezava iz strani plus.google.com vredna svojega truda, saj gre za povezavo najvišje stopnje zaupanja.

optimizacija Google

Torej če povzamemo; pri Googlu so poskrbeli za to, da brez njihovega družbenega omrežja v primeru, da imate resne namene s pozicioniranjem vašega podjetja ali blagovne znamke na spletu, ne gre. V kolikor potrebujete pomoč, se lahko vedno obrnete na nas, seveda pa vas vabim v svoj in naš krog.