Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

YouTube oglaševanje | Keune Slovenija

Datum objave študije primera: 21. 3. 2014
Datum izvajanja aktivnosti: februar – marec 2014

Podjetje Keune Slovenija je organiziralo dogodek, na katerem se je predstavila ekipa vrhunskih frizerskih mojstrov Keune akademije. Po dogodku so iz posnetega materiala pripravili video prispevek in se z željo po predstavitvi videa ciljnemu občinstvu obrnili na nas.

Izzivi

Doseči ciljno publiko na omrežju YouTube in v omrežju Google AdWords.

YouTube video oglaševanje
Keune Slovenija

Rešitev

Z analizo smo pripravili 3 različne ciljne skupine in tako optimalno nastavili YouTube video kampanjo. Vnesli smo tudi ciljno stran in sicer uradno stran podjetja.

Rezultati

Video so si uporabniki prek plačljivega oglaševanja ogledali 10.965-krat. Dodaten (prislužen doseg) pa je znašal 896 ogledov.

Ker je bilo naše občinstvo v vseh treh ciljnih skupinah zelo natančno ciljano smo dosegli nadpovprečne rezultate. Od 68.686 prikazov oglasa je bilo 10.965 ogledov (razmerje med prikazi in ogledi je znašalo 15,96 %). Od 10.965 ogledov pa smo zabeležili 4.958 klikov, kar pomeni, da je kar 45,22-odstotkov gledalcev obiskalo tudi uradno spletno stran!

45 %

gledalcev je obiskalo spletno stran Keune.si

16 %

razmerje med prikazi in ogledi

8 %

dodatnih prisluženih ogledov

Posnetki kampanje