Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Sožitno oglaševanje Outbrain | Visit Ljubljana

Datum objave študije primera: 11. 10. 2018
Datum izvajanja aktivnosti: julij – september 2018

Namen kampanje je bilo povečati prepoznavnost Ljubljane in regije Osrednja Slovenija kot turistične destinacije na ciljnih trgih s pomočjo zakupljenih oglasnih vsebin na relevantnih portalih.

Izzivi

Povečanje obiska na izbranih podstraneh spletnega mesta visitljubljana.com (kliki na oglase) s pomočjo oglaševanja v mreži Outbrain, pridobitev čim bolj relevantnega obiska (s strani ciljnih person) na omenjenih podstraneh ter visoko povprečno trajanje obiska, pridobljenega s pomočjo oglaševanja v mreži Outbrain na omenjenih podstraneh.

Sožitno (nativno) oglaševanje Outbrain
Ponovno trženje (remarketing)
Zaporedje zgodb (story sequencing)

Rešitev

V okviru projekta smo ciljali ljudi iz različnih evropskih držav. Kreative oglasov so bile sestavljene glede na različne persone, ki so se prikazovale v teh državah (npr. urbani potrošnik in družabni foodie). Naša glavna opazovana metrika je bila realizirano število klikov in kakovost obiska (stopnja odboja in trajanje seje). Pri sami optimizaciji kampanje smo uporabili različne pristope, med tistimi, ki so dobrinesli k najboljšim rezultatom, je tudi zaporedje zgodb oz. story sequencing.

Rezultati

Z dinamičnim in aktivnim (dnevnim) upravljenjem kampanje smo uspeli realizirati kar 90,63 % več klikov od pričakovanega. Z metodo zaporedja zgodb smo zvišali CTR za 130 % in povišali dolžino trajanja seje za 33,33 %.

90,63 %

več realiziranih klikov od pričakovanega

130 %

višji CTR z metodo zaporedja zgodb

33,33 %

višje trajanje seje z metodo zaporedja zgodb

Posnetki kampanje