Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Predstavljajte si svet brez korupcije | Transparency International Slovenija

Datum objave študije primera: 25. 04. 2017
Datum izvajanja aktivnosti: april – julij 2017

Namen oglaševanja je bil v prvi fazi doseči čim večje občinstvo. V drugi fazi doseženo občinstvo nagovoriti k sodelovanju v nagradni igri.

Izziv

Naročnik Transparancy International Slovenia in agencija Pitch! sta z viralnim videom želela povečati ozaveščenost o korupciji in uporabnike povabiti k sodelovanju v nagradni igri.

Facebook oglaševanje
YouTube oglaševanje
Ponovno trženje (remarketing)
Transparency International Slovenija

Rešitev

Zaradi boljšega organskega dosega je bil video objavljen na obeh platformah YouTube in Facebook. Pri YouTube oglaševanju smo uporabili Google Ads In-stream format, pri Facebook oglaševanju pa smo promovirali objavo, ki je vključevala video. Pri oprimizaciji oglaševanja smo na YouTube platformi spremljali % gledanega videa, na Facebooku pa število interakcij (reakcije, komentarji, delitve) in glede na rezultate optimizirali ciljanje. Za oba kanala smo pripravili tudi seznam za ponovno trženje. Seznam je vključeval vse, ki so si pogledali video na eni ali na drugi platformi. Z uporabo klasičnih pasic smo uporabnike na seznamu nagovorili k sodelovanju v nagradni igri. Oglasi so vodili pristajalno stran za nagradno igro.

Rezultati

Facebook video je zabeležil 85.826 ogledov, 582 reakcij, 87 komentarjev in 123 delitev. Objava je dosegla 208.005 uporabnikov. YouTube je zabeležil 13.240 ogledov.

85.826

video ogledov na platformi Facebook

208.005

doseženih uporabnikov na platformi Facebook

13.240

video ogledov na platformi YouTube

Posnetki kampanje