Marketinška strategija je ključni del, ki mora biti pripravljen še predno se lotimo kakršnih koli marketinških projektov (pa naj bo to na online ali offline kanalih).
Vsaka naša digitalna marketinška strategija v osnovi zajema:
- definiranje ciljev (trženjskih in komunikacijskih),
- analizo ciljne skupine,
- analizo konkurence,
- analiza stanja na trgu ter izpostavitev priložnosti,
- analizo trendov na iskalnikih,
- izbor pravih komunikacijskih kanalov,
- strategijo komuniciranja na spletu,
- strategijo oglaševanja (korporativno & produktno oglaševanje) …
Na podlagi tega boste veliko lažje oblikovali pravilne poslovne odločitve ter optimizirali vaše marketinške stroške.
Ponujamo vam poglobljeno znanje iz različnih kanalov digitalnega marketinga:
1.) Strategija spletnega nastopa
Strategija in koncept spletnega nastopa sta bistvena za uspeh spletne strani. Z dobro strategijo se vam bo povečal obisk na vaši spletni strani, le-ta pa se bo laže in hitreje pretvoril v vašega kupca.
2.) Strategija iskalnega marketinga
Spletni iskalniki predstavljajo vrata na svetovni splet, zato je zelo pomembno, da vas uporabniki na spletnih iskalnikih najdejo (pa naj bo to preko naravne ali plačane pozicije). Pomagali vam bomo izbrati najučinkovitejšo pot, da se bo vaša spletna stran prikazala potrošniku v trenutku, ko bo aktivno iskal zanj relevantno vsebino.
3.) Strategija nastopa na družbenih omrežij
Koga nagovarjati, kako komunicirat in kateri so tisti cilji, ki jih z družbenimi omrežij lahko dosežemo? Družbena omrežja so v ospredju predvsem pri utrjevanju lojalnosti do blagovne znamke in posredno vplivajo na vašo prodajo, zato vam bomo pomagali ukalupiti prave kanale v vaš celotni marketing.
4.) Strategija e-mail marketinga
Sodobni strokovnjaki danes uporabljajo dva termina: »interrupting marketing« in »inbound marketing«. Slednji, dokazano učinkovitejši način, se osredotoča na uporabnika, ki se mu vedno ponudi točno tisto, kar v nekem trenutku išče, ima potrebo po nečem, ga zanima. Z znanjem, ki ga imamo, in dobro »inbound marketing« strategijo, pa lahko naredimo tudi e-mail marketing enega najučinkovitejših marketinških orodij.
5.) Strategija mobilnega marketinga
Zelo učinkovita, a hkrati dostikrat zamujena priložnost. Za vas spremljamo trende uporabe mobilnih telefonov, navade uporabnikov interneta preko mobilnega telefona, analiziramo uporabniško izkušnjo vaše spletne strani preko mobilnega telefona ter izdelamo učinkovit strateški načrt.