Povpraševanje

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 29 27 337

Ponedeljek-petek od 9. do 15. ure

Sožitno (native) oglaševanje Zemanta Outbrain

Vstopite v svet sožitnega oglaševanja, ki porabniku daje koristne informacije ter predstavljajo dodano vrednost za vašo blagovno znamko!

Vsem, ki se dnevno ukvarjate z digitalnim marketingom, je jasno, da povprečen uporabnik spleta pred nakupno odločitvijo opravi več kot le en obisk strani. Porabniki pred nakupno odločitvijo iščejo informacije in vsebine, ki bi jim pomagale pri odločitvi. V fazi raziskovanja (v turizmu je ta faza imenovana faza sanjarjenja) se jim je treba posvetiti, se zanje potruditi in jim pomagati ter jih prepričati, da ste pravi zanje. Pomembno orodje, ki se ga uporablja v marketingu, so vsebinski članki, narejeni v skladu s strategijo vsebinskega trženja (ang. content marketing), ki jo vedno več podjetij dolgoročno uveljavlja pri svojem poslovanju.

Uporabni primeri za lažjo predstavo:

  • Zavarovalnica pripravi članek z naslovom: Kako se najbolje življenjsko zavarovati?
  • Prodajalec avtomobilov pripravi članek z naslovom: Kako izbrati avto za različna življenjska obdobja?
  • Turistična agencija pripravi potopis z naslovom: Romantika v Benetkah
  • Banka pripravi članek z naslovom: Stanovanjski kredit brez stresa

Na tej točki, ko je kakovostna vsebina v obliki članka pripravljena, se pogosto pojavi vprašanje: Kako z napisanimi članki doseči ciljno publiko na spletu? Na pomoč pri distribuciji vaših člankov vam lahko priskočimo mi.

Vaš članek bomo umestili v mrežo spletnih strani in napreden semantični algoritem bo slovenski članek predlagal slovenski ciljni publiki (enako velja tudi za promocijo v tujini). Vključenost v mrežo generira relevantna branja člankov, kar povečuje vašo prepoznavnost in porabnikom da vedeti, da obstajate in ste aktivni na trgu.

Mnenja naročnikov

Študije primerov

Blog objave "Native"

Leto 2019 je leto sprememb in novosti