Sožitno (native) oglaševanje Zemanta Outbrain
Vstopite v svet sožitnega oglaševanja, ki porabniku daje koristne informacije ter predstavljajo dodano vrednost za vašo blagovno znamko!
Vsem, ki se dnevno ukvarjate z digitalnim marketingom, je jasno, da povprečen uporabnik spleta pred nakupno odločitvijo opravi več kot le en obisk strani. Porabniki pred nakupno odločitvijo iščejo informacije in vsebine, ki bi jim pomagale pri odločitvi. V fazi raziskovanja (v turizmu je ta faza imenovana faza sanjarjenja) se jim je treba posvetiti, se zanje potruditi in jim pomagati ter jih prepričati, da ste pravi zanje. Pomembno orodje, ki se ga uporablja v marketingu, so vsebinski članki, narejeni v skladu s strategijo vsebinskega trženja (ang. content marketing), ki jo vedno več podjetij dolgoročno uveljavlja pri svojem poslovanju.
Uporabni primeri za lažjo predstavo:
- Zavarovalnica pripravi članek z naslovom: Kako se najbolje življenjsko zavarovati?
- Prodajalec avtomobilov pripravi članek z naslovom: Kako izbrati avto za različna življenjska obdobja?
- Turistična agencija pripravi potopis z naslovom: Romantika v Benetkah
- Banka pripravi članek z naslovom: Stanovanjski kredit brez stresa
Na tej točki, ko je kakovostna vsebina v obliki članka pripravljena, se pogosto pojavi vprašanje: Kako z napisanimi članki doseči ciljno publiko na spletu? Na pomoč pri distribuciji vaših člankov vam lahko priskočimo mi.
Vaš članek bomo umestili v mrežo spletnih strani in napreden semantični algoritem bo slovenski članek predlagal slovenski ciljni publiki (enako velja tudi za promocijo v tujini). Vključenost v mrežo generira relevantna branja člankov, kar povečuje vašo prepoznavnost in porabnikom da vedeti, da obstajate in ste aktivni na trgu.