Povpraševanje

Naše prvo Twitter oglaševanje

22. 9. 2014 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Twitter oglaševanje

Že pred kar nekaj časa smo le z občudovanjem opazovali slovenske velikane, kot je npr. Telekom, ki so orali ledino oglaševanja Twitter na slovenskem oglaševalskem trgu.

Kot oglaševalca te seveda zanima, kakšna je platforma, kakšni so rezultati, kako natančno lahko določiš ciljno skupino, ROAS itd.

Da bi našim strankam lahko ponudili le najboljše in najnovejše na področju digitalnega marketinga pri nas, smo se pri W3B odločili, da bomo stvar vzeli v svoje roke in kljub omejitvam smo uspeli odpreti oglaševalski račun in tako ustvarili našo prvo Twitter oglaševalsko kampanjo.

Pogled na Twitter nadzorno ploščo:

Twitter oglaševanje

Tisti, ki poznate AdWords, YouTube, LinkedIn in Facebook platformo, ne boste imeli pri sestavljanju Twitter kampanje nobenih težav. Platforma je nekakšen hibrid med vsemi zgoraj omenjenimi platformami za oglaševanje.

Tako lahko ustvarite:

  • Followers kampanjo, ki je namenjena povečevanju baze oz. števila sledilcev na vašem Twitter računu.
  • Website clicks or conversions, ki je namenjena generiranju klikov na vaši spletno stran in vključuje tudi sledenje konverzijam (prijavi na novice, oddanemu povpraševanju, prodaji itd.).
  • App installs or engagements, ki je namenjena promociji spletnih aplikacij (Google Play, App Store).
  • Leads on Twitter, ki omogoča, da prek Twitterja zbirate »leade« (v našem primeru naročnike na digitalne novice, glej sliko spodaj).
  • Custom, ki je v bistvu lahko kombinacija vsega zgoraj naštetega.

Primer našega oglasa:

Lead generation Twitter

Načini določanja ciljne skupine so naravnost fantastični. Poleg klasičnega demografskega ciljanja (država oz. lokacija, spol, jezik) in naprav (namizni računalniki in prenosniki, mobilne naprave; iOS, Android itd.) lahko ciljno skupino določite tudi na podlagi vaših sledilcev ali točno določenih profilov npr. sledilci točno določenih Twitter profilov (ki ste jih določili kot vašo CS), potem so tu bolj splošni in bolj specifični interesi. Za tiste, ki želijo zelo natančno ciljati, pa poleg specifične skupine uporabnikov predlagamo še uporabo ključnih besed (frazno ujemanje).

Prikaz kategorij ciljanja:

Ciljanje