Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Prednosti spletnega oglaševanja

1. 5. 2011| Blog | Avtor: Denis Jakin

Prednosti spletnega oglaševanja

Z rastjo števila informacij na medmrežju se je povečal tudi čas, ki ga ljudje preživimo na spletu. Povprečen internetni uporabnik tako preživi na spletu kar 68 ur na mesec. vir: The Nielsen Company, 2009.

Spletno oglaševanje je ciljno.

Največja prednost oglaševanja na spletu je zmožnost zelo natančnega ciljnega oglaševanja.

Oglaševalec lahko pri Google oglaševanju izbira:

  • Točno določeno spletno stran in/ali izbran iskalnik (google.si, google.it, google.de …).
  • Točno določeno skupino uporabnikov glede na kraj iz katerega prihajajo (geotargeting).
  • Točno določen jezik, ki ga uporabljajo uporabniki.
  • Točno določeno skupino glede na tehnologijo, ki jo uporabljajo (PC, iPad …).
  • Točno določeno časovno obdobje v katerem se bodo prikazovali oglasi.

Oglaševalec pri Facebook oglaševanju lahko omeji kampanjo glede na:

  • Državo oz. države v katerih naj se oglas prikaže.
  • Starost: na primer ciljna skupna od 18 do 49 let.
  • Spol: lahko oglašujete samo uporabnicam ali uporabnikom Facebook-a.
  • Interesne skupine: ljubitelji določene glasbe, športa ali druge dejavnosti.

Ostale prednosti oglaševanja na spletu

  1. Spletno oglaševanje omogoča zelo natančno merjenje uspešnosti, kot je na primer direktno povečanje prodaje prek spleta.
  2. Spletno oglaševanje je dostopno vsem. Vstopni stroški so v primerjavi z ostalimi mediji veliko nižji.
  3. Spletno oglaševanje je lahko zelo poceni. Ravno zaradi natančnega ciljanja in optimiziranja oglaševalske kampanje so stroški lahko zelo nizki.
  4. Spletno oglaševanje je globalno. Zelo malo tradicionalnih medijev lahko pokriva celotno državo ali cel kontinent ali morda kar cel svet – prek spletnega oglaševanja je to mogoče.