Povpraševanje

Kampanja Vino in kulinarika na novih trgih

Naročnik: Visit Maribor

Cilj kampanje Vino in kulinarika je bil povečati prepoznavnost turistične ponudbe Maribora z okolico na dveh novih tujih trgih (Nemčija in Francija) ob lansiranju prenovljene spletne strani. Ciljali smo predvsem na posameznike in pare, ki pogosto potujejo in radi spoznavajo nove kraje, kjer lahko preizkušajo lokalno ponudbo odlične hrane in vin. V ta namen smo pripravili več različnih kreativ, ki so ciljale na različne persone ciljne skupine. Kampanja je potekala na Facebooku ter Instagramu, Google Display omrežju, na Youtubeu ter v mreži Outbrain (sožitno oglaševanje). Zaradi optimalno zastavljenega oglaševanja smo uspeli zastavljene cilje realizirati ter tudi preseči, poleg tega pa je bilo zaznati tudi povečano število nočitev ter prihodov gostov v Maribor v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Rezultati

Digitalna kampanja

Storitve

  • Kreativna zasnova kampanje.
  • Oblikovanje oglasnih kreativ.
  • Izvedba zakupa Facebook in Instagram oglaševanje.
  • Izvedba zakupa Google Display in Youtube oglaševanje.
  • Izvedba zakupa sožitno oglaševanje.
  • Optimizacija zakupa (performance) oglaševanje.
  • Vmesno in končno poročanje.