Želite preteklim obiskovalcem svoje spletne strani prenesti dodatno sporočilo? Dodaten popust ali ugodnosti? Izkoristite možnosti in prednosti naprednega remarketinga!
Ponovno trženje oz. remarketing je storitev, ki omogoča ponovno prikazovanje specifičnih oglasov obiskovalcem vaše spletne strani.
Na podlagi podatkov lahko natančno določimo segment obiskovalcev spletne strani, ki jih želimo ponovno vključiti v naš proces trženja. Lahko uporabimo različne kreativne rešitve, nove pristajalne strani, alternativno storitev ali komplementarni izdelek. Možnosti, ki jih ponuja ponovno trženje je zelo veliko.
Primer ponovnega trženja v spletni trgovini
Spletne trgovine so dober primer uporabe remarketing strategij v praksi. Na primeru lahko vidimo konkreten problem in ponujene rešitve.
Problem:
- Obiskovalci pridejo na vašo spletno stran in si ogledajo bogato ponudbo izdelkov.
- Obiskovalci dodajo artikel/e v košarico ter nadaljujejo na blagajno vaše spletne trgovine.
- Obiskovalci zapustijo stran brez nakupa.
Rešitve:
- Obiskovalcem, ki niso opravili nakupa v procesu vpisovanja podatkov ponudimo nakup prek telefonske številke.
- Obiskovalcem, ki niso opravili nakupa v procesu izbire plačevanja ponudimo možnost obročnega plačevanja.
- Obiskovalcem, ki so stran zapustili ob izbiri načina dostave ponudimo oseben prevzem ali brezplačno poštnino.
Ponovno trženje je odlično orodje za pripravo oglaševalskih akcij kot so npr. dnevi brezplačne poštnine, dnevi dodatnih popustov, za promocijo novih izdelkov, za prodajo komplementarnih izdelkov itd.
Adwords remarketing
V kolikor za promocijo vašega spletnega mesta uporabljate Adwords imate na voljo dve rešitvi in sicer:
- Adwords koda za remarketing
- Google Analytics (posodobitev kode)
Priporočamo vam uporabo Google Analytics kode, ker omogoča širšo paleto možnosti ponovnega trženja. Oglasi se bodo prikazovali znotraj Google Display omrežja ali drugače v omrežju Google Display Network.
Facebook remarketing
Facebook prek svoje platforme Facebook Exchange (FBX) omogoča ponovno trženje znotraj omrežja Facebook. Na voljo imate več različnih oglaševalskih platform, ki to omogočajo. Lahko pa uporabite ta segment uporabnikov tudi v Adwords sistemu, vendar se oglasi ne bodo prikazovali direktno na strani Facebook.com, bodo pa targetirali na iste uporabnike v Google omrežju.