Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Izbira domene za vaš projekt ali podjetje

30. 4. 2011 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Izbira domene

Velikokrat se zgodi da podjetja, predvsem nova najprej ustanovijo podjetje in kasneje začnejo razmišljati o postavitvi spletne strani, zgodi pa se, da je domena že registrirana – kaj sedaj?

Vrhnje internetne domene

Preden ustanovite podjetje, si zagotovite vaš internetni (spletni) naslov. Če gre za večji projekt, si zagotovite vse pomembnejše t.i. vrhnje internetne domene (.com, .net, .org, .biz, .info, .eu in .si).

Zakaj registrirati več različnih domenskih končnic?

Strošek registracije teh domen je približno 70 evrov na leto. Kolikšen pa je strošek potencialne stranke, ki ste jo zgubili zaradi konkurence, ki ima v rokah najboljše orožje za optimizacijo na iskalnikih in sicer popolnoma enako domeno kot je vaša, le z drugo končnico?

Koliko je domena vredna?

Vrednost domene se da po določenih parametrih vsaj približno izračunati. Sicer pa velja nenapisano pravilo ki pravi: Domena je vredna toliko, kot ste za njo pripravljeni plačati.

Ustvarjanje nove blagovne znamke ali zakup iskane fraze?

Ustvarjanje nove blagovne znamke na spletu je nekaj, kar se ne zgodi čez noč. Domena pri tem igra vodilno vlogo. Poglejmo si na primeru:

Ponujate računovodske storitve. Kot vemo je na tem področju veliko konkurence. Razmišljamo torej kakšno domeno bi kupili. Na izbiro imamo seveda več variant:

  1. racunovodske-storitve.si
  2. racunovodske-storitve-vasablagovnaznamka.si
  3. vasablagovnaznamka.si

1. primer (iskana fraza) je po vsej verjetnosti že registrirana domena ali pa kupljena iz strani kakšnega poznavalca domenskega trga, ki vam jo bo za dobro ceno prodal.
2. primer je iz vidika optimizacije za iskalnike veliko boljši od tretjega. Če vam splet predstavlja glavni vir strank, potem je to gotovo najboljša izbira, pa čeprav nič kaj prijazna na oko – tudi takšno stran bo seveda potrebno optimizirati za iskalnike.

V kolikor pa ste pripravljeni v promocijo vaše blagovne znamke vlagati tako na spletu kot tudi izven njega, potem je 3. primer najboljša izbira.

Za uspešne rezultate na iskalnikih ter pomoč pri izbiri prave domene se obrnite na naše podjetje, saj je ena izmed naših storitev prav optimizacija spletnih strani.