Povpraševanje

[LOKACIJSKO] V katerem kraju ste najvišje pozicionirani na iskalniku?

28. 9. 2015 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Iskalniki in lokacija

V tej analizi bomo raziskovali, ali se rezultati v iskalnikih spreminjajo glede na lokacijo, na kateri se v trenutku iskanja nahajate.

Google s prilagajanjem rezultatov želi izboljšati uporabniško izkušnjo. Mi smo za primer vzeli ključno besedo »frizer«. Ker se nahajamo v Ljubljani, je jasno, da ko v Google vpišemo besedo frizer, želimo frizerja, ki se bo nahajal v bližini naše lokacije.

Kaj lahko to pomeni za vašo blagovno znamko? Z naslednjim primerom znanega frizerskega salona in njihove blagovne znamke Lassana bomo preverili, kako se pozicionirajo v 10-ih največjih slovenskih mestih za ključno besedo frizer. Preverjamo rezultate za namizne računalnike.

Merjenje vidljivosti: frizer

Kot je razvidno, se podjetje na prvo stran uvršča le v Ljubljani, na Ptuju in v Velenju. Glede na to, da imajo salone samo v Ljubljani, je najvišja uvrstitev logična. Kaj pa mobilno? Rezultati se bistveno ne razlikujejo od klasične različice.

Merjenje vidljivosti: frizer lokacija + mobilno

Poskusimo še s ključno besedo »casino« in Casinojem Lev v Ljubljani.

Casino Lev vidljivost iskalniki

Tukaj je lokacija prav tako relevantna. Poleg najvišje pozicije v Ljubljani, Google v mestih Kamnik, Novo mesto, Kranj in Trbovlje rezultat prikazuje kot Google Local Place (ki prehaja na Google My Business). Iz rezultatov bi lahko sklepali, da je v Casinoju Lev med slovenskimi gosti poleg Ljubljančanov največ Gorenjcev in Dolenjcev.

Naša hipoteza, da se glede na lokacijo spreminjajo tudi pozicije, se je torej potrdila.