Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

W3B na forumu vsebinskega marketinga

29. 9. 2014 | Blog | Avtor: Romana Škerjanc

Forum vsebinskega marketinga

V četrtek, 25. 9. 2014, se je v Ljubljani v klubu Cankarjevega doma odvijal celodnevni POMP forum na temo vse bolj izpostavljenega content oz. vsebinskega marketinga. Seveda na dogodku ni smel manjkati predstavnik naše agencije, ki se ukvarja tudi z vsebinskim marketingom.

Na dogodku so svoja znanja, izkušnje in poglede na vsebinski marketing delili tako domači kot tuji predavatelji. Otvoritveno predavanje je bilo na temo Ali se v marketingu dogaja res nekaj revolucionarnega. Predavanje se je dotaknilo sprememb, pomembnosti in priložnosti vsebinskega marketinga v slovenski družbi. Eno izmed najbolj zanimivih imen na forumu je bil zagotovo Joe Pulizzi, ki prihaja iz ZDA in je ustanovitelj Inštituta za vsebinski marketing. V svoji predstavitvi je predstavil epske trenutke vsebinskega marketinga in predstavil kar nekaj študij primera oz. primerov dobrih praks. Svoje poglede na vsebinski marketing je predstavila tudi predavateljica iz Velike Britanije, Clare Hill, ki je tudi direktorica Združenja vsebinskega marketinga. Zanimiva gostja je bila tudi dr. Viviane Egli, ki je prišla iz Švice in je predstavnica agencije Primafila. Predstavila je primer tiskane B2B revije Siemens, ki je eden zanimivih primerov vsebinskega marketinga. Bjorn Owen Johansson, direktor marketinga pri Švedski agenciji Spoon, pa je predstavil primer vsem dobro poznanega Volvo Van Damme Showa. Vizualni spekter vsebinskega marketinga je s predavanjem o Infografiki predstavil direktor Nemške agencije Kircher und Burkhardt. Poudaril je pomen vizualizacije kot pomoč pri komuniciranju z porabniki. Sklop predavanj se je zaključil z napotki, kako začeti s vsebinskim marketingom in na kaj biti pozoren. Na forumu so bili, kot se spodobi, predstavljeni tudi nekateri primeri slovenskih praks, ki so za svoje delovanje prejeli priznanja.

Konferenca je bila za slovenska podjetja in tudi za marketinške kroge dobrodošla, saj filozofija vsebinskega marketinga v Sloveniji počasi prehaja iz svoje razvojne faze v fazo dejanj in uspehov.

Agencija W3B filozofijo, nove trende, znanja in napredek vedno z odprtimi rokami sprejema in širi med svoje naročnike.