Potrebujem vašo pomoč

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 292 73 37

Ponedeljek-petek od 9. do 17. ure

Ecommerce Day 2018

15. 11. 2018 | Novice | Avtor: W3B

Ecommerce Day 2018

Včeraj sta se dva naša sodelavca, Dijana in Jan, udeležila konference Ecommerce Day 2018. Sprejem organizatorjev v Hotelu Mons (Ljubljana) ju je navdušil, program pa še toliko bolj.

Velik del govorcev je prihajal iz tujine. Predstavili so širšo sliko e-commerce sektorja, trenutno stanje, kaj je treba izboljšati in obete na prihodnost. Razbrati je bilo mogoče, da ima sektor slovenskih spletnih trgovin še veliko prostora za rast, saj mu ne konkurirajo giganti kot je npr. Amazon, a da je potreben tudi čas, da se uporabniki navadijo na možnost nakupa na spletu. Sam proces nakupa pa mora biti zato kar se da enostaven in kratek, možnosti plačila in dostave pa raznovrstne.

Zelo zanimive so bile tudi predstavitve praktičnih primerov in vpogled v vizijo, poslovne modele ter performance marketing spletnih trgovcev (npr. Niceshops, Funky, Perunika itd.), prav tako pa tudi delovanje podjetij, ki opravljajo storitve dostave za spletne trgovce (npr. DHL Express, Pošta itd.), ter podjetji, ki se ukvarjajo z inovacijami na področju embalažiranja (DS Smith). Nekateri so izpostavili pomen jezika v oglaševanju oz. pri pripravi oglasov, ki mora biti karseda naraven (kot materni), uporabo orodij kot so Cloud Natural Language in pa pomen natančnega segmentiranja.

Spletnih trgovin je vsako leto več in so vse bolj uporabniku prijazne. Super pa je, da se izboljšuje tudi dostavo in razvija embalažo, saj sta to dva faktorja, ki lahko odločilno vplivata na nakupno izkušnjo v spletni trgovini.

Dijana in Jan sta odšla polna novih idej, ki jih bosta lahko uporabila tudi pri svojem delu, in zamisli, kako izboljšati rezultate naših strank s področja spletne trgovine.