Gumb Call-to-action na strani Facebook
17. 2. 2015 | Blog | Avtor: Maja Š. Jakin

Že konec lanskega leta je podjetje Facebook objavilo, da se nam obetajo spremembe v zvezi s stranmi Facebook za podjetja in zdaj so se te spremembe udejanjile. Facebook je na strani za podjetja integriral t.i. gumb Call-to-action, ki porabnika vabi, da bolj intenzivno nadaljuje s poizvedovanjem o podjetju oz. izdelku ali z nakupnim procesom.
Pozivi, med katerimi lahko izbirate, so sledeči:
- Book now (Rezerviraj), ki je primeren za rezervacijo termina pri frizerju, kozmetičarki itd. ali za rezervacijo telefonskega klica svetovalca v klicnem centru,
- Contact us (Kontaktiraj nas), primeren za podjetja, ki imajo fizično trgovino,
- Shop now (Nakupuj), ki je primeren za spletne trgovine,
- Sign up (Vpiši se), primeren za povečevanje baze e-mail naslovov ter
- Watch video (Oglej si video), ki služi video predstavitvi.
Kako vzpostavim gumb Call-to-action?
- Najprej pojdite na stran Facebook vašega podjetja.
- Gumb Call-to-action je v vrstici z gumbom Like (Všeč mi je). Kliknite nanj.
- Izberite želen poziv. Bodite pozorni na to, kateri poziv najbolj pritiče vašemu podjetju oz. dejavnosti. V vrstico website vpišite naslov vaše spletne strani, kamor želite, da gumb vodi.
- V naslednjem koraku izberite, kam naj gumb vodi porabnika, ki brska po spletu z mobilnim telefonom ali s tablico (ločeno definirate nastavitve za uporabnike iOS-a in Androida). Če nimate aplikacije, se lahko se odločite, da ga gumb prav tako vodi na spletno stran.
- Če imate aplikacijo, lahko gumb vodi nanjo (pazite na operacijski sistem)
- Na koncu kliknete gumb Create (Ustvari) …
- … in vaš gumbek je ustvarjen.
Vsebino in povezavo gumba lahko kadar koli in brez težav spreminjate. Vse, kar morate storiti, je le, da kliknete nanj in ponovite zgornje korake.
Kako s pomočjo gumba doseči največ?
Gumb je učinkovito orodje, ki pa deluje le, če je relevanten in pravilno ustvarjen. Podporo gumbu lahko nudi tudi inovativno zasnovana naslovna fotografija (Cover photo), s pomočjo katere lahko usmerite uporabnikov pogled na gumb.
Več objav: