Povpraševanje

Gumb Call-to-action na strani Facebook

17. 2. 2015 | Blog | Avtor: Maja Š. Jakin

CTA Facebook

Že konec lanskega leta je podjetje Facebook objavilo, da se nam obetajo spremembe v zvezi s stranmi Facebook za podjetja in zdaj so se te spremembe udejanjile. Facebook je na strani za podjetja integriral t.i. gumb Call-to-action, ki porabnika vabi, da bolj intenzivno nadaljuje s poizvedovanjem o podjetju oz. izdelku ali z nakupnim procesom.

Pozivi, med katerimi lahko izbirate, so sledeči:

  • Book now (Rezerviraj), ki je primeren za rezervacijo termina pri frizerju, kozmetičarki itd. ali za rezervacijo telefonskega klica svetovalca v klicnem centru,
  • Contact us (Kontaktiraj nas), primeren za podjetja, ki imajo fizično trgovino,
  • Shop now (Nakupuj), ki je primeren za spletne trgovine,
  • Sign up (Vpiši se), primeren za povečevanje baze e-mail naslovov ter
  • Watch video (Oglej si video), ki služi video predstavitvi.

Kako vzpostavim gumb Call-to-action?

  • Najprej pojdite na stran Facebook vašega podjetja.
  • Gumb Call-to-action je v vrstici z gumbom Like (Všeč mi je). Kliknite nanj.

Kako vzpostavim gumb Call-to-action?

 

  • Izberite želen poziv. Bodite pozorni na to, kateri poziv najbolj pritiče vašemu podjetju oz. dejavnosti. V vrstico website vpišite naslov vaše spletne strani, kamor želite, da gumb vodi.

CTA

  • V naslednjem koraku izberite, kam naj gumb vodi porabnika, ki brska po spletu z mobilnim telefonom ali s tablico (ločeno definirate nastavitve za uporabnike iOS-a in Androida). Če nimate aplikacije, se lahko se odločite, da ga gumb prav tako vodi na spletno stran.

Facebook Call To Action

  • Če imate aplikacijo, lahko gumb vodi nanjo (pazite na operacijski sistem)

Call-to-action

  • Na koncu kliknete gumb Create (Ustvari) …

Facebook za podjetja

  • … in vaš gumbek je ustvarjen.

Gumb

Vsebino in povezavo gumba lahko kadar koli in brez težav spreminjate. Vse, kar morate storiti, je le, da kliknete nanj in ponovite zgornje korake.

Facebook za podjetja

Kako s pomočjo gumba doseči največ?

Gumb je učinkovito orodje, ki pa deluje le, če je relevanten in pravilno ustvarjen. Podporo gumbu lahko nudi tudi inovativno zasnovana naslovna fotografija (Cover photo), s pomočjo katere lahko usmerite uporabnikov pogled na gumb.