Povpraševanje

Hribarjevo nabrežje 13, 1000 Ljubljana

01 29 27 337

Ponedeljek-petek od 9. do 15. ure

Analiza stroškov oglaševanja na spletu (Google Ads, Facebook Ads)

7. 4. 2020, zadnjič posodobljeno 22. 4. 2020 | Blog | Avtor: Denis Jakin

Z objavljeno analizo (verzija 1: april 2020) želimo opazovati gibanje cen oglaševanja po CPM modelu (ali po slovensko CNT; cena na tisoč prikazov). CPM v svetu oglaševanja predstavlja enoto, ki je primerljiva med vsemi formati in kanali. Naši vzorci so dovolj veliki, da omogočajo vpogled v stanje na trgu. Spremljajte nas za posodobitve. Glede na obsežnost podatkov je ogromno možnosti za nadaljnje analize. Če bi želeli sodelovati pri merjenju, nam pišite.

Facebook Ads

Facebook Ads vključuje tudi Instagram in inventorij, ki ga Facebook zakupuje pri zunanjih ponudnikih.

Stroški oglaševanja Facebook Ads

Facebook Ads podatki za Facebook in Instagram (zadnjih 8 tednov)

Facebook Ads CPMGoogle Ads

Google Ads vključuje tudi YouTube.

Stroški oglaševanja Google Ads