Ponovno trženje (Remarketing)

Želite preteklim obiskovalcem svoje spletne strani prenesti dodatno sporočilo? Dodaten popust ali ugodnosti? Izkoristite možnosti in prednosti naprednega remarketinga!

Retargeting

Pošlji povpraševanje

Ponovno trženje oz. remarketing je storitev, ki omogoča ponovno prikazovanje specifičnih oglasov obiskovalcem vaše spletne strani.

Na podlagi podatkov lahko natančno določimo segment obiskovalcev spletne strani, ki jih želimo ponovno vključiti v naš proces trženja. Lahko uporabimo različne kreativne rešitve, nove pristajalne strani, alternativno storitev ali komplementarni izdelek. Možnosti, ki jih ponuja ponovno trženje je zelo veliko.

Primer ponovnega trženja v spletni trgovini

Spletne trgovine so dober primer uporabe remarketing strategij v praksi. Na primeru lahko vidimo konkreten problem in ponujene rešitve.

Problem:

  1. Obiskovalci pridejo na vašo spletno stran in si ogledajo bogato ponudbo izdelkov.
  2. Obiskovalci dodajo artikel/e v košarico ter nadaljujejo na blagajno vaše spletne trgovine.
  3. Obiskovalci zapustijo stran brez nakupa.

Rešitve:

  1. Obiskovalcem, ki niso opravili nakupa v procesu vpisovanja podatkov ponudimo nakup prek telefonske številke.
  2. Obiskovalcem, ki niso opravili nakupa v procesu izbire plačevanja ponudimo možnost obročnega plačevanja.
  3. Obiskovalcem, ki so stran zapustili ob izbiri načina dostave ponudimo oseben prevzem ali brezplačno poštnino.

Ponovno trženje je odlično orodje za pripravo oglaševalskih akcij kot so npr. dnevi brezplačne poštnine, dnevi dodatnih popustov, za promocijo novih izdelkov, za prodajo komplementarnih izdelkov itd.

Adwords remarketing

V kolikor za promocijo vašega spletnega mesta uporabljate Adwords imate na voljo dve rešitvi in sicer:

  • Adwords koda za remarketing
  • Google Analytics (posodobitev kode)

Priporočamo vam uporabo Google Analytics kode, ker omogoča širšo paleto možnosti ponovnega trženja. Oglasi se bodo prikazovali znotraj Google Display omrežja ali drugače v omrežju Google Display Network.

Facebook remarketing

Facebook prek svoje platforme Facebook Exchange (FBX) omogoča ponovno trženje znotraj omrežja Facebook. Na voljo imate več različnih oglaševalskih platform, ki to omogočajo. Lahko pa uporabite ta segment uporabnikov tudi v Adwords sistemu, vendar se oglasi ne bodo prikazovali direktno na strani Facebook.com, bodo pa targetirali na iste uporabnike v Google omrežju.

Pošlji povpraševanje

W3B.agency

Seznam storitev
Digitalne novice
Zapisi na blogu
O agenciji W3B
Program za neprofitne organizacije
Kontakt

W3B.partners

W3B Google Partner
Google Partner pravilnik

W3B.info

W3B, d.o.o.
Hribarjevo nabrežje 13
1000 Ljubljana
W3B info@w3b.si
W3B (01) 292 73 37
W3B Zemljevid

© 2007 - 2015 W3B. Vse pravice pridržane.