Merjenje vidljivosti v spletnih iskalnikih

Iskalnik Google uporablja kar 95 % vseh uporabnikov interneta v Sloveniji. Kako izkoriščate ta potencial?

W3B merjenje vidljivosti

O potencialu in vidljivosti

Ocenjujejo, da Google v sekundi sprocesira nekje 40.000 iskanj. Vsakič, ko nekdo v iskalnik vpiše ključno besedo, ki je v povezavi z vašo storitvijo ali izdelkom, vaša stran pa ni umeščena na prvo stran, ste izgubili prikaz. Izgubili ste morda tudi potencialnega naročnika ali kupca.

Organsko razvrščanje spletnih strani v iskalnikih je posledica algoritma, na katerega vpliva vrsta dejavnikov. Še bolj kot samo razvrščanje, je pomembno spremljanje, merjenje in vrednotenje vidljivosti na spletu, za kar smo pri W3B s pomočjo partnerjev razvili lasten algoritem vidljivosti in potenciala. Z našim orodjem lahko spremljamo stanje in napredek pozicij ključnih besed v spletnih iskalnikih glede na napravo in lokacijo uporabnika na dnevni, tedenski ali mesečni osnovi.

Primer:

Dve osebi, ki bosta delali ročno analizo pozicij za iste ključne besede, ne bosta prišli do enakih rezultatov, saj so rezultati prilagojeni glede na zgodovino, predvsem glede na predhodno obiskane spletne strani.

Naše orodje je natančno in neobremenjeno z zgodovino iskanj, zato omogoča nevtralno oceno položaja v iskalnikih.

Z merjenjem vidljivosti lahko ocenite oziroma dobite vpogled v lastno učinkovitost aktivnosti na spletu. Merjenje z našim orodjem omogoča spremljanje več ključnih besed oziroma spletnih strani naenkrat. Poleg tega omogoča tudi spremljanje konkurence ter primerjavo z njo. Pri merjenju vidljivosti je ključna sprememba, ki temelji na časovnem intervalu, in primerja med seboj zgodovinske podatke s trenutnimi podatki. Prednost merjenja vidljivosti z našo pomočjo je tudi v tem, da je posledično vaše reagiranje ob poslabšanju vidljivosti oziroma zdrsu s položaja v iskalnikih zelo hitro (npr. ob prenovi spletne strani, ob spremembi pristajalnih strani, spremembi strukture strani ipd.).

Mobilno

Naše orodje posebej omogoča merjenje pozicij oziroma vidljivosti mobilnih spletnih strani. Več o pozicijah na mobilnih napravah in tem, ali se razlikujejo od pozicij na namiznih računalnikih, si preberite tukaj.

Lokacijsko

Preverite in primerjajte razvrstitev vaših spletni strani na določeni lokaciji, na primer na lokaciji, iz katere prihajate, ali lokacijah, ki vas dodatno zanimajo. Razvrstitev spletnih strani lahko preverite glede na državo, regijo, občino ali mesto.

Primeri:

  • Prihajate iz Ljubljane in vas zanima, kako se vaša spletna stran pozicionira v spletnem iskalniku v Mariboru.
  • Prihajate iz New Yorka in vas zanima, kako se vaša spletna stran pozicionira v spletnem iskalniku v New Yorku.
  • Prihajate z Dunaja in vas zanima, kako se vaša spletna stran pozicionira v spletnem iskalniku v Pragi.

Našo analizo o pozicijah v spletnih iskalnikih na različnih lokacijah si lahko preberete tukaj.

YouTube iskalnik

YouTubeov iskalnik je 2. največji iskalnih na spletu, videi pa so vedno bolj priljubljena oblika komuniciranja v marketingu. Posledično pomeni, da jih je vedno več in je dobra pozicija videa v iskalniku YouTube toliko bolj pomembna. Naše orodje omogoča, da vedno veste, kaj se dogaja. Tako lahko tudi na YouTubeu spremljate oziroma merite vidljivost vašega videa.

Index potenciala in vidljivosti

V sklopu naše storitve izračunamo potencial in vidljvost za vašo spletno stran. Na željo pa vam lahko tudi operativno s pomočjo optimizacije pomagamo pri dosegu višje vidljivosti.

Kaj nudimo?

  • Merjenje pozicij spletnih strani in ključnih besed na vseh pomembnejših iskalnikih: Google, Bing, YouTube, Yahoo ipd.
  • Dnevno, tedensko in mesečno spremljanje razvrščanja spletnih strani v iskalnikih.
  • Natančno statistiko (razvrstitveni podatki, indeksacija spletnih strani, iskalni volumen ključnih besed ipd.).
  • Napredno filtracijo podatkov in primerjavo na vseh nivojih.
  • Način in frekvenco poročanja po dogovoru.
  • Index potenciala.
  • Index vidljivosti.

Kateri paket je najprimernejši zame?

  • W3B25 – priporočamo za strani, ki imajo največ 20 podstrani.
  • W3B50 – priporočamo za strani, ki imajo največ 40 podstrani.
  • W3B100 – priporočamo za strani, ki imajo največ 60 podstrani.
  • W3B1000 – priporočamo za strani, ki imajo več kot 60 podstrani (spletne trgovine, spletni mediji, marketinške agencije ipd.)

W3B: merjenje vidljivosti v spletnih iskalnikih
*za vsako desktop, mobilno ali lokacijsko preverjanje se porabi ključna beseda. Če želite na primer eno ključno besedo preverjati na vseh treh postavkah (desktop, mobilno in lokacijsko), to pomeni, da boste izkoristili 3 ključne besede. Porabo ključnih besed določite sami.
22 % DDV ni vključen v ceno.

Podatki o naročniku (obvezno):




Naročam paket (izberite):

Poročilo s priporočenimi vsebinskimi in tehničnimi popravki (izberite):

Ključne besede (ni obvezno):

Želim podatke o pozicijah glede na lokacijo (ni obvezno):

Želim podatke o pozicijah na mobilnih napravah (ni obvezno):

Konkurenca (ni obvezno):

Dodatna vprašanja in želje?

  • Brez vezave.
  • Mogoč prehod med paketi.
  • Možnost zamenjave glavne domene ali uporabe več domen.
  • Možnost zamenjave konkurentov.

W3B.agency

Seznam storitev
Digitalne novice
Zapisi na blogu
O agenciji W3B
Program za neprofitne organizacije
Kontakt

W3B.partners


W3B.info

W3B, d.o.o.
Hribarjevo nabrežje 13
1000 Ljubljana
W3B info@w3b.si
W3B (01) 292 73 37
W3B Zemljevid

© 2007 - 2017 W3B. Vse pravice pridržane. W3B je registrirana blagovna znamka.