Na kaj biti pozorni pri sodelovanju z Google Partner agencijo?

Da iz množice spletnih svetovalcev lahko naročnik oglaševanja izbere kakovostnega svetovalca in izvajalca, je Google pripravil Google Partners programe, v katere so vključeni samo Googlovi neodvisni partnerji, torej le tisti, ki ustrezajo merilom.

Preden lahko postaneš del sistema Google Partners, moraš za seboj imeti že kar nekaj znanja, izkušenj in kilometrine v povezavi s platformo Google AdWords. Googlov neodvisni partner lahko postane tisti, ki je kvalificiran in certificiran s strani Googla za učinkovito uporabo celostnega Google AdWords oglaševalskega orodja. Del takega sistema partnerstva je tudi agencija za digitalni marketing W3B.

Prepoznati Googlovega neodvisnega partnerja je, zahvaljujoč zahtevam družbe Google, zelo preprosto. Vsak neodvisni partner mora imeti na spletni strani oznako Google Partners.

Oznako na strani agencije W3B lahko najdete v nogi spletne strani, kot prikazuje slika.

W3B, Google

Če želite preveriti, ali je določeno podjetje oz. svetovalec resnično certificiran in da oznake ne uporablja v namen zavajanja, to lahko preverite s klikom na oznako Google Partners. S klikom na ikono morate biti preusmerjeni na spletno mesto Google.si, na uradni profil podjetja, kot kaže slika primera agencije W3B spodaj:

Certificirana agnecija

 Ste vedeli, da …

  • je AdWords zelo nadzorovan program, ki pomaga natančno razumeti donosnost oglaševalske naložbe. Neodvisnim partnerjem pa omogoča izvajanje sprememb za kar najboljšo donosnost kampanje.
  • če ne dobivate podatkov od svojega svetovalca, jih morate zahtevati, namreč vsi neodvisni partnerji so dolžni na mesečni ravni posredovati svojim strankam osnovne podatke oziroma statistiko iz sistema Gooogle AdWords, ki zajema stroške, klike in prikaze. W3B svojim strankam, ne po dolžnosti, ampak po splošni dolgoročni naravnanosti in želji po vzpostavljanju korektnih, dolgoročnih odnosov, omogoča dostop do podatkov in pripravlja mesečna poročila o učinkovitosti posameznih kampanj.
  • si ni mogoče zagotoviti določenega položaja oglasa v Googlovem iskalniku brez neprestanega truda in dela. Ponudniki, ki obljubljajo statično mesto oglasa, niso relevantni. Položaj oglasa namreč določa dražba, z vsakim novim iskanjem pa se spremeni. Na položaj oglasov se ne more neposredno vplivati, lahko pa se vpliva z dobro strategijo in partnerjem, ki ima izkušnje in znanje, na izpolnjevanje kriterijev, ki določajo mesto.
  • mora vsak neodvisni Googlov partner izkazati izkušenost in sposobnost za vodenje tako malih, srednjih kot tudi večjih kampanj. Agencija W3B trenutno v večji meri sodeluje in pomaga manjšim podjetjem, ki imajo manjše proračune, vzpostaviti dobre in donosne kampanje. V številnih primerih je to večji izziv in najboljši možni preplet izkušenj. Agencija W3B poleg sodelovanja z manjšimi podjetji sodeluje tudi z večjimi, proračunsko močnejšimi partnerji, zato ima zadostne vire izkušenj, znanja in sposobnosti za vodenje različnih vrst in velikosti kampanj.
  • so vsi Google partnerji zavezani, da se ne poslužujejo kakršnih koli nejasnih in varljivih prodajnih ter drugih pristopov. Agencija W3B v skladu s svojimi vrednotami in načeli mreže Google partners vzpostavlja korektne odnose in stremi k dobri uporabniški izkušnji.
  • prihaja s strani svetovalcev tudi do zavajanja, zato je treba vedeti, da:
  • neodvisni Googlov partner ni enako družbi Google,
  • le Google podeljuje oznake in certifikate, ki opravičujejo status podjetja partnerja,
  • Google znotraj svojih programov partnerstva ne dodeljuje posameznikom posebnih oz. ekskluzivnih oblik partnerstva,
  • Google ne daje ekskluzivno posebnih cen in popustov posameznikom,
  • Google ne omogoča posameznemu partnerju ekskluzivnih položajev oglasov.
  • so Googlovi partnerji zavezani k temu, da v vednost svojih strank jasno opredelijo svojo povezavo z družbo Google. Iz tega naslova je agencija W3B samostojna neodvisna agencija za digitalni in klasični marketing, obenem pa je del neodvisne mreže programa Google Partners.

Napotki za oglaševalce

Izberite najboljšo možnost

Poiščite podjetja z značko certificiranega partnerja. Preverite, ali je podjetje že sodelovalo s podjetji na vašem območju, s podobnim proračunom in ciljno publiko. Pri izbiri upoštevajte tudi širok spekter orodij in pristopov, ki jih ponujajo posamezne agencije oz. podjetja. Pri izbiranju se natančno seznanite tudi z vsebino in trajanjem pogodbe, ki jo nameravate skleniti.

Izberite enega, vendar učinkovitega partnerja

Neodvisne partnerje in njihovo učinkovitost lahko med seboj preverjate, vendar le tako, da preizkusite vsakega posebej. Google namreč ne bo prikazal več oglasov za posamezno podjetje na isti strani z rezultati iskanja, tako da je težko istočasno in obenem relevantno preizkusili več neodvisnih partnerjev.

Poučite se

Za razumevanje programa AdWords na zahtevnejši stopnji boste potrebovali precej časa, zato je bolje, da ga prepustite strokovnjakom. Kar pa ne pomeni, da ni treba spoznati in razumeti osnov programa.

Zaupajte izkušnjam

Če sodelujete s podjetjem, ki že ima preverjeno kilometrino pri uporabi programa AdWords, upoštevajte njegove nasvete in priporočila, saj ta temeljijo na izkušnjah.

Ocenite svojo učinkovitost

Vsak mesec si vzemite nekaj časa za pregled ciljev, poročil in rezultatov. Vedite pa, da je uresničevanje ciljev tudi na vas, na vašem delu in odnosu do vaših strank.

Kako se zaračunavajo storitve

Vsi neodvisni partnerji poleg stroškov oglaševanja, ki so namenjeni kampanjam, zaračunavamo dodaten znesek/provizijo iz naslova dela in upravljanja. Pri tem vzemite v zakup, da izvajamo koristno storitev, za katero imamo znanje in izkušnje.

V svojem cenovnem sklopu W3B:

  • vlaga svoje znanje in izkušnje,
  • pripravi analize in raziskave,
  • načrtuje, upravlja in optimizira oglaševalske kampanje,
  • pripravlja poročila,
  • odgovarja na vprašanja in svetuje,
  • se spopada z izzivi, ki prihajajo iz okolja ter izzivi, ki jih prinašajo manjše, srednje kot tudi večje kampanje.

W3B omogoča svojim naročnikom udeleženost in informiranost o kampanjah, seznanja jih s stroški in razporeditvijo proračuna. Vsak naročnik oglaševanja pri W3B lahko določi donosnost svoje naložbe (ROI oz. ROAS).

Stopite v stik z nami!

W3B.agency

Seznam storitev
Digitalne novice
Zapisi na blogu
O agenciji W3B
Program za neprofitne organizacije
Kontakt

W3B.partners


Google Partner pravilnik

W3B.info

W3B, d.o.o.
Hribarjevo nabrežje 13
1000 Ljubljana
W3B info@w3b.si
W3B (01) 292 73 37
W3B Zemljevid

© 2007 - 2017 W3B. Vse pravice pridržane. W3B je registrirana blagovna znamka.