Kako na strani Facebook pripraviti načrtovano objavo?

22. 9. 2014, avtor prispevka: .

Eden izmed načinov, kako ohranjati oboževalce svoje strani Facebook aktivne in zainteresirane za vašo stran in izdelek, je, da so vaše objave zanimive in predvsem konstantne.

Facebook schedule post

Zakaj načrtovati objavo?

Morda se sprašujete, zakaj bi objavo načrtovali, ko jo pa lahko preprosto objavite, ko imate čas.

Prva stvar, ki jo morate upoštevati pri vodenju strani Facebook, je, kdaj so vaši oboževalci aktivni na Facebooku. To lahko preverite v statistiki strani, ki jo najdete pod zavihkom Vpogledi (ang. Insights). Preverite, v katerem obdobju dneva za posamezen dan so vaši oboževalci aktivni oz. vpisani (logirani) v Facebook. Le tako bo objava dosegla največje število ljudi.

Ko boste to preverili, boste najverjetneje ugotovili, da so uporabniki Facebooka najbolj aktivni v večernih urah. Tukaj lahko nastopi za vas ali vašega upravljavca družbenih omrežji problem, saj delavnik po navadi traja od 9.00 h do 17.00 h. In ker, kot je bilo omenjeno že na začetku, morajo biti objave konstantne, problem nastopi tudi med vikendi. In čeprav se mogoče zdi, da so upravljavci družbenih omrežji v službi in na voljo 24 ur na dan, 365 dni na leto, to, zahvaljujoč načrtovanju objav, ni potrebno.

Načrtovana objava

Na srečo je Facebook predvidel tudi to in omogočil možnost načrtovanja objav.

Kako lahko načrtujem objavo?

Najprej pomislite, kaj in kdaj bi radi določeno stvar objavili. Recimo, da je četrtek in bi radi načrtovali objavo za petek. Na svoji strani Facebook napišite status oz. naložite fotografijo, ki ju želite načrtovati, kot da bi to želeli objaviti takoj. Tukaj nastopi sprememba – namesto, da kliknete gumb Objavi (ang. Post), kliknete na ikono številčnice ure pod mestom, kamor ste zapisali posodobitev stanja ali naložili fotografijo. Odpre se vam nova vrstica, kamor vpišete datum in uro, ko želite, da se status ali fotografija objavita. Gumb Objavi se spremeni v gumb Schedule. Kliknete ta gumb in objava je načrtovana.

Koliko objav lahko načrtujem?

Načrtujete lahko toliko objav, kot želite. Vse te načrtovane objave lahko spremljate, jim spreminjate vsebino ali čas objave, brišete itd. Najdete jih neposredno pod mestom, kamor vpisujete nove objave – zapisano je število načrtovanih objav, kdaj bo naslednja načrtovana objava objavljena ter povezava do vseh načrtovanih povezav.

Načrtovana objava

W3B.agency

Seznam storitev
Digitalne novice
Zapisi na blogu
O agenciji W3B
Program za neprofitne organizacije
Kontakt

W3B.partners


Google Partner pravilnik

W3B.info

W3B, d.o.o.
Hribarjevo nabrežje 13
1000 Ljubljana
W3B info@w3b.si
W3B (01) 292 73 37
W3B Zemljevid

© 2007 - 2017 W3B. Vse pravice pridržane. W3B je registrirana blagovna znamka.